Hoppa till innehåll

Gültzaudden

17 juli 2008

Idag har jag sett Johan Harju, David Rautio, Robin Olsson och pratat med Mikael Lidhammar på Gültzaudden. Jag frågade ”Hur är det med ditt knä?” han sa ”Det är bara fint, det känns bra i knät.”

6 kommentarer leave one →
  1. 17 juli 2008 6:28 e m

    Roligt att läsa din blogg, hittat hit från din fars blogg.

    Lite nyheter här till skillnad från din fars blogg, han sammanfattar ju bara!

    Starkt jobbat grabben!

  2. Lasse permalink
    17 juli 2008 6:52 e m

    Kul med Lidhammars knä. Kommer han spela något då och kan han gå för fullt? Jag kanske får hänga med på Udden någon dag nu när jag inte är lika fet som förr. 88,0 nu på morgonen men som en hockeyspelare ser man väl inte ut.

    Berinder… Sammanfatta… Ja det blir så när grabben behåller sina hemlisar och kontakter för sig själv.

    Sen såg jag att du skrev att Foppa inte kommer då han har ont i foten. Jag tror nog att han dyker upp i alla fall även om han kanske inte kan spela. Eller vet du något annat…?

Trackbacks

  1. Är det bara Johan jag som tänker hockey nu…? « Bättre Hockey 2.0
  2. tekning.se » Lidhammars knä verkar vara på bättringsvägen !
  3. Powerförhandling… « Bättre Hockey 2.0
  4. Tilbakablick 2008… I. « Bättre Hockey

Lämna en kommentar